Regulamin dokonywania wpłat na rzecz Fundacji „Pomocni z natury”
Obowiązuje od dnia: 15 lipca 2025 r.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania wpłat (darowizn) na rzecz Fundacji „Pomocni z natury” z siedzibą w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 39/204, KRS: 0001172075, NIP: 7394016741.
- Darowizny wspierają cele statutowe Fundacji i stanowią dobrowolne wsparcie.
- Wpłat mogą dokonywać osoby fizyczne, firmy i instytucje.
- Korzystając ze strony www.fundacjapomocniznatury.pl, darczyńca akceptuje niniejszy regulamin.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do jednostronnego modyfikowania zawartości strony bez uprzedniego informowania użytkowników.
- Zmiany regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Fundacji.
§ 2. Formy wpłat
- Darowizny można przekazywać poprzez:
- formularz darowizny na stronie Fundacji (obsługiwany przez: Tipped.pl, imoje.pl, Fanipay, Autopay S.A., Krajowy Integrator Płatności S.A. – Tpay),
- przelew tradycyjny na konto: 11 1870 1045 2078 1086 2850 0001,
- przelew BLIK na numer telefonu: 607 608 065,
- płatność kartą płatniczą lub kredytową.
- Darczyńca może wybrać jedną z proponowanych kwot lub wpisać dowolną inną wartość.
- Wpłaty mogą być jednorazowe lub cykliczne.
§ 3. Przeznaczenie środków i zasady zwrotu
- Wszystkie darowizny przeznaczane są na cele statutowe Fundacji.
- W przypadku zbiórek celowych – środki kierowane są na wskazany cel.
- Darowizny nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
- W przypadku błędnej transakcji darczyńca może skontaktować się z Fundacją w celu jej wyjaśnienia.
§ 4. Potwierdzenia wpłat
- Po dokonaniu wpłaty pojawia się ekranowe potwierdzenie transakcji.
- W przypadku darowizny przekazanej za pośrednictwem FaniPay, potwierdzenie darowizny przesyłane jest e-mailem na adres wskazany przez darczyńcę.
- W celu otrzymania imiennego potwierdzenia lub zaświadczenia do celów podatkowych należy:
- napisać wiadomość na adres: kontakt@fundacjapomocniznatury.pl,
- dołączyć potwierdzenie przelewu z banku,
- podać dane umożliwiające identyfikację wpłaty.
- Fundacja może poprosić o dodatkowe informacje w celu weryfikacji wpłaty.
- Potwierdzenia przesyłane są w terminie do 30 dni od otrzymania kompletnego zgłoszenia.
- Fundacja nie wystawia potwierdzeń dla wpłat dokonanych przez BLIK.
- Fundacja nie wystawia potwierdzeń dla wpłat dokonanych ponad rok wcześniej.