Regulamin dokonywania wpłat na rzecz Fundacji „Pomocni z natury”

Obowiązuje od dnia: 15 lipca 2025 r.

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania wpłat (darowizn) na rzecz Fundacji „Pomocni z natury” z siedzibą w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 39/204, KRS: 0001172075, NIP: 7394016741.
  2. Darowizny wspierają cele statutowe Fundacji i stanowią dobrowolne wsparcie.
  3. Wpłat mogą dokonywać osoby fizyczne, firmy i instytucje.
  4. Korzystając ze strony www.fundacjapomocniznatury.pl, darczyńca akceptuje niniejszy regulamin.
  5. Fundacja zastrzega sobie prawo do jednostronnego modyfikowania zawartości strony bez uprzedniego informowania użytkowników.
  6. Zmiany regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Fundacji.

§ 2. Formy wpłat

  1. Darowizny można przekazywać poprzez:
    • formularz darowizny na stronie Fundacji (obsługiwany przez: Tipped.pl, imoje.pl, Fanipay, Autopay S.A., Krajowy Integrator Płatności S.A. – Tpay),
    • przelew tradycyjny na konto: 11 1870 1045 2078 1086 2850 0001,
    • przelew BLIK na numer telefonu: 607 608 065,
    • płatność kartą płatniczą lub kredytową.
  2. Darczyńca może wybrać jedną z proponowanych kwot lub wpisać dowolną inną wartość.
  3. Wpłaty mogą być jednorazowe lub cykliczne.

§ 3. Przeznaczenie środków i zasady zwrotu

  1. Wszystkie darowizny przeznaczane są na cele statutowe Fundacji.
  2. W przypadku zbiórek celowych – środki kierowane są na wskazany cel.
  3. Darowizny nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
  4. W przypadku błędnej transakcji darczyńca może skontaktować się z Fundacją w celu jej wyjaśnienia.

§ 4. Potwierdzenia wpłat

  1. Po dokonaniu wpłaty pojawia się ekranowe potwierdzenie transakcji.
  2. W przypadku darowizny przekazanej za pośrednictwem FaniPay, potwierdzenie darowizny przesyłane jest e-mailem na adres wskazany przez darczyńcę.
  3. W celu otrzymania imiennego potwierdzenia lub zaświadczenia do celów podatkowych należy:
    • napisać wiadomość na adres: kontakt@fundacjapomocniznatury.pl,
    • dołączyć potwierdzenie przelewu z banku,
    • podać dane umożliwiające identyfikację wpłaty.
  4. Fundacja może poprosić o dodatkowe informacje w celu weryfikacji wpłaty.
  5. Potwierdzenia przesyłane są w terminie do 30 dni od otrzymania kompletnego zgłoszenia.
  6. Fundacja nie wystawia potwierdzeń dla wpłat dokonanych przez BLIK.
  7. Fundacja nie wystawia potwierdzeń dla wpłat dokonanych ponad rok wcześniej.